Požárnické mise

Vozidlo
Firetruck

Úvod
Požárnické mise se objevily i v předchozích dílech, GTA3 a GTA Vice City a v novém San Andreas jsou opět obsaženy. Od nedávného dílu Vice City se tyto mise nijak nezměnily, nadále tedy zůstávají jako jedny z nejlehčích Sub-misí, takže by s nimi žádný hráč neměl mít kdovíjak velké problémy. Vaším úkolem nadále zůstává objížďka požárního vozu po městě a hašení požárů, tudíž i zachraňování lidí v budovách. Požární vozy jsou stejně jako ve skutečnosti opatřeny vodním dělem, které lze použít podržením levého tlačítka na myši a jeho zamířením pomocí posouvání myší. Nejlepší a nejrychlejší možnost jak uhasit oheň je, zahájení stříkání vody do samotného jádra vzniku.

Neúspěch mise


Základy
Pokud nastoupíte do hasičského vozu a nehrajete zrovna jakoukoliv misi, stisknutím tlačítka + (na numerické klavesnici) zahájíte hraní Požárních misí. Na radaru se v té chvíli objeví modrá ikonka, která symbolizuje oheň, jenž je tedy nutné uhasit. Pomocí radaru tak zajeďte na místo požáru a zastavte pár metrů od něj. Pak jen stačí držet kolečko pro stříkání vody z vodního děla. Pokud vaše přesnost nebude kdovíjak velká, můžete použít pravé tlačítko myši k usměrnění vodního děla, nebo jen stačí pozměnit pozici vozidla. Po několika okamžicích, kdy budete hasit požár zahlédnete z místa požáru menší výpary, to bude naznačovat, že se požár začíná zmenšovat. Jestliže vaše hasičské práce budou i nadále pokračovat, požár za několik vteřin zmizí úplně. V 1.úrovni se vám budou hasičské práce zdát velice snadné, ale již na 2.úrovni zažijete menší peklo i s pasažérem, který může být např. uvězněn ve vozidle. V momentě kdy bude auto uhašeno, pasažér vyběhne a vy se musíte snažit jej max.do 3-4 sekund uhasit. Buďte pozorní, protože pasažér se může z auta vyřítit do několika dalekých míst. V takových chvílích vám nepomůže ani vodní dělo, ale jedině vlhký zázrak shora :).

Taktika
Stejně tak jako ve všech sub-misích vám doporučuji splnit všechny Požární mise co nejdříve, budou vás čekat odměny za úspěšné dokončení těchto sub-misí. Nicméně pokud budete vyčkávat mnoho misí, Požární mise můžete splnit v Angel Pine, v malém městečku kousek od hory Chiliad. Stejně jako u Záchranných misí bude plnění Požárních misí v této oblasti jednoduché. Pokud budete mít veliké štěstí, můžete všechny takovéto mise úspěšně splnit do 20 minut. Terén je sice v této oblasti velice nebezpečný, vy ale jako ostřílený požárník můžete využívat různých zkratek a cestiček. Při viditelně zmenšené dopravě můžete jet rychleji, abyste se dostali na místo určení o něco dříve než by se to podařilo obvyklému požárníkovi. Rovněž si musíte zapamatovat, že v momentě kdy se vám podaří uhasit vozidla jednoho z pasažérů, jeho hořící majitel nebezpečně vyběhne a vy ho budete muset stihnout do několika sekund uhasit.

Členění misí
1.úroveň: uhaste 1 vozidlo
2.úroveň: uhaste 1 vozidlo + 1 osobu
3.úroveň: uhaste 1 vozidlo + 2 osoby
4.úroveň: uhaste 1 vozidlo + 3 osoby
5.úroveň: uhaste 1 vozidlo + 4 osoby
6.úroveň: uhaste 2 vozidla + 4 osoby
7.úroveň: uhaste 2 vozidla + 5 osob
8.úroveň: uhaste 2 vozidla + 6 osob
9.úroveň: uhaste 2 vozidla + 7 osob
10.úroveň: uhaste 2 vozidla + 8 osob
11.úroveň: uhaste 3 vozidla + 8 osob
12.úroveň: uhaste 3 vozidla + 9 osob

Dokončení
Pro dokončení této sub-mise bude potřeba úspěšné projít všech 12 úrovní Požárnických misí. 12 úrovní musí být splněno pohromadě, všehovšudy tedy uhasíte 78 požárů. Toto číslo může být ale rapidně vyšší, a to v případě, že vás budou provázet neustálé nezdary při plnění této mise. Průměrný čas na dohrání Požárnických misí se pohybuje od 30 minut do jedné hodiny, záleží to ale na místě a na daném městečku.

Odměna
Po splnění 12.úrovně získáte hasičskou výstroj. To znamená, že v momentě, kdy projdete skrz oheň se vám žádná menší ani větší nehoda nestane. Při splňování misí budete rovněž vydělávat poměrně větší množství peněz.





Zdroj: GTA-SanAndreas.com

Autor: David










Copyright © 2004 - 2012 | GameFAN.cz Far Cry 5
GTA: San Andreas
Novinky
Game Info
Game Play
Galerie
Download
Diskuse
Ostatní
Shop
PC | X360 | PS3


PC | X360 | PS3




Návštěvnost


Stalker.GameFAN.cz
Star Wars Game Centrum
Black and White Fansite
Gothic Fansite
ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, češtiny, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download